بررسی تلاقی اشتیاق درک شده معلم و مشغولیت فراگیران در کلاس زبان

دکتر سعید صفدری

دوره 10، شماره 2 ، آذر 1401، ، صفحه 35-52

https://doi.org/10.22049/jalda.2022.27667.1413

چکیده
  اشتیاق معلم و مشغولیت فراگیران اخیراً مورد توجه محققان آموزشی قرار گرفته است. با این وجود، ارتباط و تأثیرات بالقوه آنها به اندازه کافی در زمینه تحقیقات زبان دوم مورد بررسی واقع نشده است. مطالعه حاضر با رویکرد آمیخته به دنبال کنکاش در محل تلاقی اشتیاق درک شده معلم و مشغولیت زبان آموزان در کلاس آموزش زبان بوده است. برای این منظور، 87 دانش‌آموز ...  بیشتر